De eerste plek is dit jaar voor Lilian Bours (43), global brand director voetbal Nike.
Bours werkte onder andere aan projecten als de Nike RED campagne uit december 2009, maar ook de WK 2010 merkcampagne Write the Future. Bours: ‘We hadden 5 miljoen views op Youtube tijdens het Champions League weekend. De Write the Future campagne was één van de meest innovatieve en geïntegreerde global marketingcampagnes ooit.’
Top 10
1 Lilian Bours, global brand director voetbal Nike
2 Hanneke Faber, vice president & global brand franchise leader Pantène
3 Colette Cloosterman, directeur formule & marketing Jumbo Supermarkten
4 Sheila Struyck, chief marketing officer, SVP Philips Consumer Lifestyle (global)
5 Mie-Leng Wong, global brand director family goodness Unilever
6 Mariken Kimmels, marketing director Heinz continental Europe bij Heinz
7 Jacqueline Smit, consumer & online marketingofficer bij Microsoft
8 Heleen Crielaard, hoofd sponsoring bij directoraat communicatie, Rabobank Nederland
9 Hanneke Willenborg, global brand director Ben & Jerry’s, Unilever
10 Mylène Heystek, marketing directeur Douwe Egberts
De gehele lijst staat in tijdschrift voor Marketing dat in maart uitkomt.
Bron: Marketingonline
Leave a Reply
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.