• Tv Reclame als marketinginstrument

    Reclames op de beeldbuis: marketinginstrument of collectebus? Naar mijn mening is het een spaminstrument die steeds meer irritatie opwekt en als collectebus van de commerciële omroepen fungeert. Hallo! Ik kijk TV voor de programmering, niet voor reclames. Een commerciële omroep mag maximaal 12 minuten per uur haar zendtijd aan reclames besteden, maar dat lijken soms wel 45 minuten. Waar komt dat door? De

    Lees Meer

  • Guerrilla Marketing Wapens

    Guerrilla Marketing is een marketingtechniek waarbij je met weinig middelen een zo groot mogelijk resultaat probeert te behalen. Een interessante techniek, vooral in combinatie met Social Media. Wij hebben een lijst samengesteld in de vorm van een e-book, met de 90 meest gebruikte Guerrilla Marketing Wapens. Deze wapens zijn te gebruiken voor het promoten van

    Lees Meer

  • 20 marketing trends en voorspellingen

    Wat als je in de toekomst zou kunnen kijken? Wat zou je dan veranderen om de zekerheid van morgen vast te stellen? Misschien kan de toekomst ook wel worden voorspeld… De beste marketeers hebben er in iedere geval hun best op gedaan en hun bestemming in kaart gebracht. Afgelopen jaar kende de markteringwereld grote veranderingen. We

    Lees Meer

Back to top