• Grote bedrijven matig actief op social media

    Grote en middelgrote beursgenoteerde bedrijven zijn matig actief op social media. De aanwezigheid op social media is groeiende, concludeert Citigate First Financial op basis van een onderzoek. Volgens de onderzoekers ‘worstelen’ de bedrijven nog met het bepalen van een geschikte strategie. Ondernemingen vrezen voor een impact op de eenheid van de communicatie en het voortijdig

    Lees Meer

  • Mooie websites worden meer vertrouwd

    Consumenten hebben meer vertrouwen gekregen in websites, ze hebben maarliefst 20% meer vertrouwen gekregen in vergelijking met 5 jaar terug. Dat is opmerkelijk gezien de snel stijgende internetcriminaliteit. Dit is gebleken uit een onderzoek aan de University of Melbourne. Daarnaast is het ook zo dat men 30% minder trouw is geworden aan online shoppen in

    Lees Meer

  • Vrouwen doen boodschappen, mannen aankopen

    Elk gezinslid heeft invloed op het aankoopbeslissingsproces, er wordt dan ook veel overleg gepleegd. Ieder heeft zijn eigen criteria en strategie om invloed uit te oefenen op dit proces. Echter, deze rollen verschillen per productcategorie. Moeders hebben de beslissing over de dagelijkse boodschappen en vaders hebben de grootste stem bij de grotere aankopen, zoals dat

    Lees Meer

Back to top